نوشته شده توسط : محمّد معنوی
صادق درودگر در مورد جذب فرهاد مجيدي، اظهار داشت: با تاييد سرمربي تيم، فرهاد مجيدي را مي‌خواهيم. ملوان بازيکنان را براساس نيازهاي فني‌اش جذب مي‌کند و بازيکنان بايد در چارچوب تاکتيکي سرمربي قرار داشته باشند. به گزارش فارس ، وي ادامه داد: مجيدي يکي از اعتبارهاي فوتبال ايران است و در هر تيمي که باشد به آن تيم شخصيت مي‌دهد. هر تيمي مجيدي را در اختيار داشته باشد به وجودش افتخار مي‌کند. درودگر در مورد اينکه باشگاه ملوان توانايي جذب اين بازيکن را دارد يا نه تاکيد کرد: اگر سرمربي تيم به من بگويد به مجيدي نياز دارم او را جذب خواهيم کرد. زماني که در تيم بهمن مربي بودم مجيدي بازيکن من بود و به او علاقمند هستم و مطمئنم مجيدي براي حضور در ملوان با من حرفي از پول و مبلغ قرارداد نمي‌زند. مديرعامل باشگاه ملوان در مورد امضاي موافقت ستاد کل نيروهاي مسلح براي انتقال سهام به هدايتي عنوان کرد: امروز(شنبه) پيگير امضاي اين انتقال هستم و به نظرم اين توافق‌نامه امضا مي‌شود.


:: بازدید از این مطلب : 281
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: